Algemene voorwaarden Massagepraktijk Release & Heal
Hieronder treft u de algemene voorwaarden van Massagepraktijk Release & Heal. Zodra u de afspraak maakt gaat u akkoord met deze algemene voorwaarden.
Voor de behandeling
- Tijdens het maken van de afspraak wordt er gevraagd naar, naam, adres en telefoonnummer.
- De cliënt zorgt voor eigen hygiëne alvorens de behandeling start.
- Probeer voor de behandeling al voldoende water te drinken.
- Gemaakte afspraken mogen tot 24 uur voor de behandeling kosteloos worden geannuleerd. Indien de afspraak wordt vergeten of binnen 24 uur wordt geannuleerd, zal er 50% van de consultprijs in rekening worden gebracht.
Tijdens de behandeling
- U geeft tijdens de intake toestemming voor het vastleggen van alle gegevens in het cliëntendossier.
- Alvorens de behandeling start wordt er eerste een intake formulier ingevuld. Als cliënt bent u zelf verantwoordelijk voor de juistheid van de informatie die u geeft. Op basis van de intake kan de behandeling op een verantwoorde wijze gegeven worden.
- Wanneer er iets wijzigt in uw gezondheid is het uw eigen verantwoordelijkheid dit voor de behandeling door te geven.
- Informatie die vanuit cliënt naar therapeut wordt verstrekt zal als strik vertrouwelijk worden behandeld.
- Er wordt niet gemasseerd bij kanker, zwangerschap en koorts.
- Bij acute blessures, hoge bloeddruk, diabetes en andere ziektes adviseer ik eerst uw arts te raadplegen voor goedkeuring van de massage.
- Erotische en/ of sensuele massages zijn geen onderdeel van de behandelingen bij Massagepraktijk Release & Heal. Cliënten die hierop inspelen worden direct verzocht de praktijk te verlaten en zijn niet meer welkom.
Na de behandeling
- Massagepraktijk Release & Heal stelt geen medische diagnose.
- Na de behandeling ontvangt u een glaasje water. Advies is ook bij thuiskomst ruim voldoende te drinken. Zodat de afvalstoffen het lichaam kunnen verlaten.
- U kunt een reactie krijgen van de massage, dit is een positieve reactie die het lichaam geeft.
- Betalingen verlopen enkel contant.
Als praktijk hebben wij vanaf 25 mei 2018 te maken met de AVG (Algemene Verordering Gegevensbescherming) de AVG vindt u in de algemene voorwaarden AVG die u als klant ondertekend tijdens de intake.
Op het moment dat er een afspraak wordt gemaakt gaat cliënt akkoord met de algemene voorwaarden.